Estére Andalsnest érintve érkeztünk a Langfjord melletti Vistdalba, mely utunk legészakibb pontja volt. Innen másnap elmentünk Eikesdalba és kb. 2 órás gyalogtúrával megnéztük a Mardalfossen vízesést. Maga Andelsnes egyébként a Romsdal-fjord mellékágának, az Islfjordnak a keleti végén fekszik, néhány fafeldolgozó és bútorkészítő üzeme van csak. A város történelméről annyit, hogy itt 1940-ben angol csapatok szálltak partra, a németek azonban lebombázták és felégették és ezzel visszavonulásra kényszeríttették az angolokat. A városban érdemes megnézni az Arne Randers hegymászó múzeumot. Utunkat folytatva Andelsnestől délre ráfordultunk a Trollok útjára. Csak úgy kanyargott felfelé az aszfaltcsík az U alakú gleccservölgyben, melyet a Bispen (1475 m), a Kongen (1539 m) és a Dronniga (1568 m), csúcsok szegélyeztek. És persze rengeteg vízesés is "díszítette" a sziklákat, fenséges volt a táj. A kanyargós és meredek hágó mellett zuhog a 320 méteres Stigfossen vízesés, és csúcspontja az általában ködben lévő Trollstigen. Az út legmagasabb pontja 825 méteren van, 11 kissugarú hajtűkanyar és 8-10 %-os emelkedők jellemzik. / norw403-Stigfossen